Garanciális ügymenet
A Viszonteladó kötelessége, hogy az értékesítés alkalmával kitöltse és a vásárlónak átadja a termékhez mellékelt garancia jegyet.
- a Vásárló visszajuttatja a hibás vagy hibásnak vélt terméket az értékesítési helyre, tehát pl. az Ön üzletébe.
- a Viszonteladó köteles a számlát/ blokkot vagy/és a garanciajegyet elkérni a vásárlótól, ellenőrizni azt.
- a Viszonteladó köteles szemrevételezni az adott terméket és amennyiben egyértelmű, hogy az nem hibás vagy a hiba nem vezethető vissza garanciális meghibásodásra, úgy a vásárlóval ezt tudatnia kell.
- a Viszonteladó kitölti a lap alján található adatlapot.
- a Viszonteladó köteles a garanciajegy/ jótállási jegy és a blokk eredeti példányát mellékelni a javítandó készülékhez.
- Nagykereskedő haladéktalanul futárt küld a termékért, azt elszállítja, jogos igény esetén térítésmentesen megjavítja és visszaszállíttatja az üzlet címére.
- amennyiben a garanciális igény nem jogos vagy a termék nem javítható, stb., úgy a Nagykereskedő haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az értékesítési hellyel/ Viszonteladóval, további egyeztetés céljából.
- ha a garanciális igény nem megalapozott és a garanciális javításra nem kerül sor, úgy a Nagykereskedő visszakövetelheti az oda – vissza szállításból adódó költségeit.
- a hatályos jogszabályokkal összhangban, a Nagykereskedő törekszik, arra, hogy a terméket 15 napon belül megjavítsa.